Stran, ki ste jo odprli, je namenjena interni uporabi članov ZASSS. Če se vam je stran odprla po naključju, vas prosimo, da jo zapustite.

Glavni menu

DS za pristojnosti in delovanje svetov staršev

Če želiš, da bodo ljudje naredili ladjo, ti jih ni treba učiti, kako se to dela ali čemu bo služila; najprej jih moraš naučiti, da bodo zahrepeneli po morju. (Antoine de Saint-Exupery)

Delovna skupina za pristojnosti in delovanje svetov staršev - obdelava poslovnikov

PRAVILA DELOVANJA SVETA STARŠEV OSNOVNE ŠOLE FRANA ALBREHTA

I. SPLOŠNE DOLOČBE

1. člen

Za organizirano uresničevanje interesa staršev se na osnovni šoli oblikuje Svet staršev.

Svet staršev osnovne šole:

2. člen

Delo Sveta staršev je javno, javnost dela pa se uresničuje z objavo zapisnikov sestankov na info točkah šole.

II. SESTAVA SVETA STARŠEV

3. člen

Svet staršev je sestavljen tako, da ima v njem vsak oddelek enega predstavnika, ki ga starši izvolijo na roditeljskem sestanku oddelka. Zaradi zagotavljanja udeležbe na sestankih Sveta staršev se v oddelku izvoli še namestnik predstavnika Sveta staršev.

Starši lahko za pomoč pri sprejemanju odločitev in izvajanje nalog Sveta staršev oblikujejo delovne skupine, sestavljene iz najmanj treh članov, ki pripravijo predloge sklepov za sprejem na Svetu staršev.

III. KONSTITUIRANJE SVETA STARŠEV

4. člen

Prvi sklic Sveta staršev opravi ravnatelj šole.

Po konstituiranju Svet staršev na prvem sestanku izvoli predsednika Sveta staršev in njegovega namestnika. Volitve predsednika Sveta in njegovega namestnika so lahko tajne ali javne. Člani Sveta sprejmejo sklep o načinu glasovanja, oblikujejo kandidatno listo za izvolitev predsednika Sveta in njegovega namestnika. Predlog kandidata lahko poda vsak član Sveta staršev, predlagani kandidat pa ustno potrdi soglasje s kandidaturo. Ustna privolitev kandidata se zapiše v zapisnik.

5. člen

Delovne skupine se imenujejo na predlog članov Sveta staršev.

6. člen

Mandat članov Sveta staršev je vezan na status njihovega otroka v šoli.

Mandat članu Sveta staršev preneha:

Na prvi seji v novem šolskem letu Svet staršev izmed sebe izvoli predsednika in njegovega namestnika ali potrdi dotedanjega predsednika in namestnika predsednika. Predsednika Sveta staršev se lahko predčasno odpokliče na sestanku Sveta staršev in izvoli novega predsednika.

Predstavnika oddelka v Svetu staršev se lahko predčasno odpokliče na roditeljskem sestanku in izvoli novega predstavnika oddelka v Svet staršev.

Članom Sveta staršev mandat v Svetu in organih kamor so bili izvoljeni kot predstavniki Sveta, predčasno preneha s prenehanjem šolanja njihovega otroka na šoli.

IV. NALOGE SVETA STARŠEV

7. člen

Svet staršev lahko na začetku šolskega leta sprejme program dela, v katerem natančneje opredeli naloge in usmeritve za delo.

Poleg zakonsko opredeljenih nalog v 1. členu teh pravil lahko Svet staršev še:

8. člen

Predsednik Sveta staršev :

9. člen

Namestnik predsednika Sveta staršev vodi seje v času odsotnosti predsednika in opravlja druge naloge, za katere ga pooblasti predsednik Sveta staršev.

10. člen

Predstavniki razredov v Svetu Staršev:

Če se sestanka Sveta staršev predstavnik oddelka oz. njegov namestnik ne udeleži niti enkrat v šolskem letu, lahko Svet staršev predlaga zamenjavo predstavnika razreda.

11. člen

Delovna skupina se lahko oblikuje za izvršitev posamezne naloge ali za preučitev določenega problema: npr. priprave programa dela Sveta staršev, hišnega reda šole, tematike prevozov učencev, šole v naravi, problematike nasilja v šoli, ipd.

Delovna skupina pripravi predloge, ki jih obravnava in v obliki sklepov sprejme Svet staršev.

V. DELOVANJE SVETA STARŠEV

12. člen

Sestanek Sveta staršev se sklice najmanj trikrat letno oziroma v skladu s programom dela Sveta staršev. Sklicuje ga predsednik Sveta staršev. Sestanek skliče tudi na zahtevo najmanj 1/3 clanov ali na zahtevo ravnatelja šole.

Svet staršev je sklepčen, ce je na seji prisotna več kot polovica članov, medtem ko odločitve sprejema z večino glasov na seji prisotnih članov. Na seje sveta staršev se praviloma vabi ravnatelja šole.

13. člen

Sejo Sveta staršev vodi predsednik Sveta staršev. O poteku seje se vodi zapisnik, ki ga vodi zapisnikar oz. namestnik predsednika. Zapisnik podpišeta zapisnikar in predsednik Sveta staršev. Zapisnik se praviloma zapiše najkasneje v sedmih dneh po sestanku in ga šola posreduje vsem članom Sveta staršev in ravnatelju ter obesi na info točki v vseh šolskih stavbah. Zapisnik potrdijo in sprejmejo člani Sveta staršev na naslednji seji.

VI. ORGANIZACIJSKO TEHNIČNA OPRAVILA ZA SVET STARŠEV

14. člen

Strokovno-tehnične in organizacijske naloge za Svet staršev opravljajo strokovne službe šole.

VII. KONČNA DOLOČBA

15. člen

Pravila stopijo v veljavo z dnem, ko jih sprejme Svet staršev.

Pravila delovanja Sveta staršev OŠ Frana Albrehta se objavi na spletni strani šole.

Pravila so bila sprejeta na sestanku Sveta staršev dne 19.12. 2006.

Spremembe in dopolnitve Pravil delovanja Sveta staršev so bile sprejete na sestanku Sveta staršev dne 25. 9. 2007.